14 Nisan 2017 Cuma

Dedesi de iyi oldu, dedesinin kuzusu da



Dedesi yürekten sever




Dedesi de iyi oldu, dedesinin kuzusu da. Hamd olsun iyiyiz.

Sağlıklı olmak, iyi olmak güzel.  Allah( cc) her iki cihanda da güzellikler ihsan etsin.

10 gün kadar önce grip olmuştum. Hafif bir grip dahi olsa, hastalık insanın moralini, az çok bozuyor.  Gerçi takatim o kadar da kesilmedi;  en azından oturduğum dairenin bulunduğu apartmanın hemen karşısındaki Huzur Camii’ne gidebilirdim; ancak gribi başkalarına bulaştırma endişesi ile Camiye dahi gitmedim.

Dün de iyiydim, bugün de hamd olsun iyiyim. Moralim de havalar kadar güzel.

Fuat’ın en küçük oğlağı Caner de keyifsizdi. Nasıl keyifsiz olmasındı annesini de, ikizini de kaybetmişti. Ama Allah’ın izniyle Fuat sayesinde hayata tutundu. Biberon ve mama derken Küçük Caner otlamaya bile başladı.

Koyunları, kuzuları seyretmek elbette tatlı; ancak küçük Caner’i seyretmenin tadı bir başka gibi.

Fuat’lara gidince Caner koşarak, kendisi gibi hayata tutunmaya çalışan dedesinin yani benim kucağıma atladı. Kuzucukları sevmenin tadı anlatılamaz. Derler ya anlatılamaz hissedilir. Aynen öyle…

Sevelim sevilelim...

Sabahattin Gencal, 
Hamidiye-Çekmeköy-İstanbul, 14. 04. 2017



Fuat'ın bahçesindeki yeşil başka bir yeşil...


İşte yeni aldığımız dairenin bulunduğu apartman.
(Huzur Camii'nin karşısındaki mavi boyalı Huzur apartmanı)
Tüm toplumumuza huzurlu günler




2 yorum:

  1. Merhabalar Sabahattin Hocam.
    Çok güzel bir paylaşımdı. Fotoğraf kareleri de öyle güzeldi ki, kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Cenab-ı Hakk, kuzuya da dedesine de sağlık ve mutluluklar ihsan eylesin. İyi olduğunuza sevindim doğrusu.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey Kardeşim,
      Ziyaretiniz, yorumunuz ve güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.
      Hayırlı günler dileğiyle selâmlar...

      Sil