4 Temmuz 2015 Cumartesi

Anılarımdan ve Anı ağırlıklı yazılarımdan

  1. Dedem Aliosman Gencal
  2. Biri
  3. Helal sana şef
  4. Ah Muradiye
  5. Duygular harmanı
  6. Uğur Böceği
  7. Benim Mesleğim
  8. Kırık Kalem
  9. Dut Ağacım
  10. İçime sıcak bir damla düştü
  11. Öğretmenin fırça izleri
  12. Yaşam muhasebesi yapmak
  13. Asker arkadaşım bana "Sen Muhasebeci olamazsın." dedi.
  14. Sınıf Arkadaşım Bana " Sen Müdür Yardımcılığını Kabul Etmezsin." dedi.
  15. Bana "Sen Avukatlık Yapamazsın." Dediler
  16. Akrabam bana "Sen siyasetçi olamazsın."dedi.
  17. Ben
  18. Neler gördü bu gözler neler...
  19. Bilge Kadın Adile Hanım
  20. Bu Bizim Hikayemiz
  21. Dostumuz ceviz ağacının ardından
  22. Gönül fatihlerine selâm olsun
  23. Pencereye çıkamadı


Anı ağırlıklı yazılarımdan




  1. Yoldan çekilmeyeceğim...
  2. Sorumluluk ki ne sorumluluk
  3. Tekerlek kırıldıktan sonra yol gösteren çok olur.
  4. İstanbul’un Çekmeköy’ünden Selâmlar…

  5. Simiti'de keyifli bir gün yaşadım

  6. Mükellef kahvaltı ve fikir ziyafeti
  7. Laboratuvar çalışmalarım
  8. Bir de biz girelim laboratuvara.
  9. Bugün hava güzel
  10. Güzel bakanın gözündedir.
  11. Dünya ve ahirette nurlanmak için okuyalım
  12. Ben yürürüm yana yana
  13. Fotoğraf okumasını biliyor musunuz?
  14. Siz hiç çorbayı taşırdınız mı?
  15. Çift şekerli çay
  16. İki ihtiyar oturmuş yanyane
  17. Amerika'yı yeniden keşfediyorum
  18. Gelişigüzel bir yazı
  19. Durma yorulursun
  20. Padişah ne yer?
  21. Öğrencilerimin sofrasında
  22. Atatürk ortak değerdir
  23. Oh be, özgürlük güzel
  24. Bana üç dakikanızı çok görmeyin
  25. Vakit ne vaktidir?
  26. Ben de yüzmeye başladım
  27. Acaba neden? Asıl mesele bu
  28. Başarı reçetesi var mı?
  29. Çaya sohbet katan, lezzet katan dostlardır
  30. Çıt çıt çıt
  31. Mektup, artık antika olmuştur
  32. Okuyuculara özür borcum var
  33. Başınıza gelen musibet kendi yaptıklarınızın yüzündendir
  34. Hakkınızı helâl ediniz
  35. Sessizlik neye alamettir?
  36. Kuzumuz Toygar'a geçmiş olsun
  37. Yaşlanıyorum galiba...
  38. Bu oda ne odası
  39. Dedesi iyi oldu, dedesinin kuzusu da...

5 yorum:

  1. Merhabalar Sabahattin Hocam.

    Bu sayfanız da çok güzel olmuş. Emeğinize ve yüreğinize sağlık.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Merhaba,
      Ziyaretiniz ve iltifatınız için teşekkür ederim.
      hayırlı günler dileğiyle.

      Sil
  2. Ne iyi sınıflandırmışsınız yazılarınızı Hocam. Ulaşması daha kolay olmuş. Saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Ziyaretiniz için teşekkür ederim.
      "Bir işi zamanında yapmazsan eğer azalır taşıdığı değer. (Goethe)" sözüne uygun olarak zamanında bu sınıflandırmayı yapabilmeliydim.
      Hayırlı günler dileğiyle.

      Sil