12 Mart 2015 Perşembe

Üşüyorum



üşüyorum

Erzurum Yavuz Selim İlköğretmen Okulunda

Eksi 30 derecede
Sobasız yatakhanemizde
Üşümedik

Kafamızdaki, kalbimizdeki, elimizdeki  meşaleyle
Hem aydınlandık, hem ısındık

Alnımızda bilgilerden bir çelenkle
1962’de nura doğru uçtuk

1999’da yere konduk

Kanatlarımız hâlâ güçlü

Meşalemiz hâlâ yanıyor

Tarih 2015
Bu anda görevde olan
Kolu kanadı kırılmış öğretmenlere bakıyorum

Ellerinde meşale görmüyorum

Kaloriferli dairemde

Üşüyorum

Sabahattin Gencal



2 yorum:

  1. Merhabalar Sabahattin Hocam.

    Ben bu bloğunuzu okuduktan sonra yorum yazdığımı sanıyordum. Ama yanılmışım.

    Evet sayın hocam -30 derece o soğuklarda üşümemiştik, çünkü bizi ısıtan şeyler vardı. Ama şimdilerde +45 derecede yanan kaloriferlerimiz var, ama üşüyoruz.

    İnsan bu sıcakta üşümesin de ne yapsın hocam!..

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.
      Hayırlı günler dileğiyle.

      Sil