9 Aralık 2016 Cuma

Fuat gibi sevmek

9 Aralık 2016

FUAT GENCAL: 51. doğum günü

  Sevgili Yavrum Fuat,
51. doğum gününü kutlarken hayırlı uzun ömürler dilerim.
(Baban) Sabahattin Gencal 



*******************************************************************************


Fuat Gibi Sevmek
Doğayı, hayvanları ve insanları, istisnalar dışında hepimiz severiz. Sevmek güzel. Ama önemli olan Fuat gibi sevmek.

Fuat’ın sevgisi sevgilerin en güzeli. Örneğin Fuat bir hayvanı yetiştirir, besler, temizler, her türlü bakımını yapar. Bütün bu işleri yaparken de onlarla adeta sohbet eder. Bu sohbet inanılır gibi değil. Özellikle bu konuda araştırma yaptım ve öğrendim ki hayvanlarla iletişim kurulabiliyormuş. Fuat’ın hayvanlarla iletişimi ileri düzeyde. Hayvanlar da Onu çok seviyor. Şunu da ekleyeyim hayvanlar çok daha fazla verimli oluyorlar. Aynı cins bir hayvanı olan komşusundan en az %40 fazla verim alabiliyor.

Fuat, ağaçlarla, bitkilerle ve çiçeklerle de dost. Fuat’ın bahçesi deyince belediye park ve bahçelerini düşünmeyiniz. Ben de öylesine güzel bahçesi olsun isterdim; ama O’nun tarzı başka, bambaşka gösterişsiz; ama her şeyi yerli yerinde ve anlamlı.

(Ben anlatamıyorum fotoğraflar, özellikle videolar konuşuyor. Merak edenler…)
Fuat’ın baştan aşağı sevgiyle dolu olduğunu herkes bilir. Yine Fuat’ın Şifalı Yemek Tarifleri konusunda otoritelerden biri olduğunu da herkes bilir. Fuat’ın Seramikçi olduğunu da herkes bilir. Ben Fuat’ın pek fazla bilinmeyen bir yeteneğine değineceğim:

Fuat’ın kahve tadında öyküleri; yerli dizilere taş çıkartacak roman çalışmaları okunmaya değer. Bazılarını bloglarda yayınladık. Okuyanların mest olduğunu söyleyip beklentiyi yükseltmeyeceğim; ama gelecek vaad eden bir sanatkâr olacağı belirtileri var. “Kendisine Türkiye’nin en ağır yazarı” derdim. Geçmiş zaman kipi kullandım; çünkü bu aralar hayvanlarıyla ilgilenmekten yazmaya fırsat bulamıyor…

Allah (cc), her zaman özellikle bugünlerde Fuat gibi sevebilmeyi, Fuat gibi sanatla meşgul olmayı hepimize nasip eder inşallah.

Sabahattin Gencal

Not: Aşağıda zaman, yer, konu ve benzeri kategorilere ayırmadan, fotoğraf, video ve blog yazıları düzenlemesi yapmadan kendi ifadesiyle “Karuşuk kuruşuk” olarak sergilediğimiz resim ve videolara bakarsanız ilginç şeyler görmekle kalmayacak çeşitli duygu ve düşünceler saracak içinizi. Öyle ki zaman zaman Fuat’ı hatırlayacaksınız…
*******************************************************************************




Fuat Gencal'ın kaleminden KADER
**********************************
Fuat Gencal'ın Kaleminden
KADER
I. Bölüm
01   02   03    04   05    06   07
II. Bölüm
?  

***
***********************************

***********************************************************************************
*****************************************************************








Unutmamışım











Şifalı yemek tarifleri























Gönül Çeşmesi açık adam:Fuat Gencal










*****************************   


















  


















https://web.facebook.com/fuat.gencal/videos/10210039163729640/












2 yorum:

  1. Merhabalar Sabahattin Hocam.
    "Fuat Gibi Sevmek" başlıklı paylaşımınızı hem okudum, hem de inceledim. Paylaşım çok güzeldi, kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Önce Fuat kardeşimizin 51. yaş gününü kutlarım. Tüm sevdikleri ve sevenleriyle birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu nice yıllar dilerim. Fuat kardeşimizi daha önceki yemek ve çiftlik paylaşımlarından hatırlıyorum. Bu paylaşımda Fuat'ın sevgisine şahit olduk. Bu paylaşıma göre, herkes sever ama, gerçekten Fuat gibi sevemez diyebiliriz. Oğullarınızın içinden de en çok Fuat size benziyor. Diğerinin ismi de hatırladığım kadarıyla Ahmet'ti galiba. Cenab-ı Hakk, çocuklarınızı size bağışlasın ve onların acılarını göstermesin. Hep birlikte sağlıklı ve mutlu bir yaşam sürmeniz dileğimle birlikte Allah'a emanet olun efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey kardeşim,
      Yorumunuz ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.
      Bütün dualarınızın kabul edilmesi dileğiyle.

      Sil